Cursus Facebook: ” Hoe zet ik Facebook in voor mijn onderneming”

Cursus Facebook "hoe zet ik Facebook in voor mijn onderneming"“Help! Ik wil wat met Facebook doen voor mijn onderneming maar ik weet niet hoe”. Je bent zeker niet de enige! Veel van mijn klanten zie ik worstelen met deze vraag. Dit is dan ook de reden waarom ik een Facebook cursus heb geschreven voor iedereen die met Facebook wil starten en graag wil leren hoe je Facebook in kunt zetten voor jouw onderneming.

Voor wie is de Facebook cursus bedoeld?

Voor iedereen die al een Facebook bedrijfspagina heeft maar niet goed weet hoe je die zakelijk in kunt zetten.

Hoe zou jij het vinden als je:

 * weet wat Facebook voor jouw onderneming kan betekenen
 * weet hoe Facebook werkt (en er zelf mee aan de slag kan gaan)
 * jij nieuwe klanten bereikt met je Facebook pagina
 * interactie kunt aangaan met jouw doelgroep via je zakelijke Facebook pagina
 * ook nog kunt zien wat het bereik is van je berichten (statistieken)
 * heel veel tips zou krijgen

Als jij hier nu enthousiast van wordt, dan is de cursus Facebook “ hoe zet ik Facebook in voor mijn onderneming” ook echt iets voor jou.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

– Wat is Facebook
– Feitjes en weetjes
– Facebook begrippen
– Onweerstaanbare Facebook fanpage (bedrijfspagina)
– Interactie en content
– Adverteren
– Statistieken en hoe lees je dit
– Efficiënt werken met Facebook
– heel veel Facebook Tips & tricks

Kosten van de Facebook cursus:

– € 159,- excl. BTW voor 3 uur cursus
– incl. koffie, thee, water en lekkers

*) Je kunt ook kiezen voor deze cursus in combinatie met Doelgroepgericht adverteren. Dan kom je een hele dag trainen en kies je voor de cursus Facebook zakelijk toepassen van A tot Z. Je bent dan iets goedkoper uit.

Locatie van de Facebook cursus:

Ondernemershuis Birkstaete Soest
Birkstraat 95-1 3768
 HD SOEST
www.birkstaete.nl

Bonus voor jou!

De Facebook training.nl en Friends Enterprise werken samenBij aanmelding van een cursus of training krijg je na afloop een maand GRATIS toegang in de Facebook Community van Friends Enterprise. Je kunt hier terecht met alle vragen die je nog hebt over Facebook marketing, zo weet je zeker dat je ook na de training in goede handen bent!


Aanmelden voor de cursus Facebook

Je kunt je voor deze cursus aanmelden via onze algemene website (desocialmediatraining.nl):

Aanmelden


Bovenstaande cursus is een groepstraining. Is een groepstraining niets voor jou? Dan is het mogelijk om de cursus individueel te volgen. De kosten voor de cursus zijn dan: € 535,- (excl. BTW)


Reacties van cursisten:

575226_278773442205440_690976016_nIk heb erg veel opgestoken van de FB training afgelopen donderdag. Vond de manier van lesgeven erg prettig: de combinatie van theorie en praktijk liep steeds door elkaar heen, waardoor je nieuwe tips meteen kon uitproberen en uiteindelijk ook beter onthoudt. Ik ga het zeker overwegen om een vervolgtraining te doen.

Machteld Smid, Auteur

10647084_1520110661596979_8777114732966998001_nDe zakelijke Facebook training van Marieke Wilmink is echt een aanrader. Na deze avond weet je hoe Facebook werkt, wat de (commerciële) mogelijkheden zijn en hoe je Facebook effectief voor jouw bedrijf kunt gaan inzetten. Marieke weet je te inspireren met leuke en handige tips. Kortom: een informatieve en praktische training in een gezellig en informeel ‘jasje’. Dus niet twijfelen, maar gewoon doen!
Bertien Ginhoven van Skep & Ontdek

14067448_1116015905119849_2133661508953240580_nAfgelopen maandag avond een zeer inspirerende en leerzame training bij Marieke gevolgd. Het was gezellig en er werd heel hard gewerkt! Een kwaliteit die Marieke zeer goed beheerst, gezelligheid combineren met een productieve avond. Ik kan iedereen de training aanraden!!
Jolien Hesselink van Argumentaal

12801519_1080546572009227_1314306443423525922_nFacebook training gevolgd bij Marieke. Super veel informatie in korte tijd. Veel praktische tips gehad door enthousiaste trainster! Aanrader!!
Ingrid Brouwer-Kamphorst,

Strategische inzet Facebook? Denk dan aan de volgende trends:

1. Video. 

Facebook wordt steeds meer een videokanaal, zoals de pagina van ABC News laat zien. Maar maak de video’s kort: 30 seconden, liever nog korter. Maak de eerste beelden superaantrekkelijk, want die vallen als thumbnail het meest op. 

abc news

 

2. Sluit de berichtgeving zo goed mogelijk aan op de Likers

Duidelijk wordt dat berichten die alleen maar commerciële boodschapen “zenden” nauwelijks meer gelezen worden. Het gaat om relevante content die de bezoeker steeds doet terugkeren. De zgn. “Edge Rank” wordt daardoor ook hoger, wat betekent dat je berichten ook daadwerkelijk bij al je Likers aankomen.

3. Luisteren en reageren

 Zorg er voor dat je op je bezoekers reageert als ze een reactie geven. In Amerika blijkt het gemiddeld 33 uur te duren voordat een pagina een reactie geeft! Dat moet veel sneller. 

4. Maak goede content

Maak een duidelijk plan (“contentkalender”) met een gedegen en creatieve contentstrategie. Zie Facebook niet als publicatiemiddel, maar als een manier om je klanten mee te nemen in je verhaal.

5. Mobiel platform

Facebook wordt steeds meer en vaker mobiel gebruikt, zeker 14 x per dag wordt Facebook geraadpleegd.  Zorg er voor dat je content dus ook mobiel goed leesbaar is. We worden steeds vluchtiger in het lezen van informatie, onze attentiespanne wordt steed kleiner.  

6. Adverteren

Door te adverteren word je bereik veel groter en de kans dat je meer Likes krijgt dus ook. Zorg erwel voor dat de advertentie niet té promotioneel wordt. Gebruik video als het even kan.